Când intri, vorbește despre vii

nu am timp de revolte în stradă sau de orice altă paradă acum am zidarii pe cap vor să aducă beton din afară să-mi ridice o casă dar fără scară   nu am timp de războaie civile de păsări de fier de cai pe șenile acum am zidarii nedumeriți vor să-mi lărgească sicriul cu var … Continue reading Când intri, vorbește despre vii

Fiindcă suntem de platină

îmi desenam florileși mă gândeamdacă nu cumva mi-am pierdutmințileoare la fel se gândeau și femeilecare își împodobeaucatrințele?  curburile frunzelorpe mâneci de iipoate Matisse nu avea jucăriiși lua din pasteluriun fel de adierepe care-o așeza ici-coloca pe-un fel de mângâiere da, mi-am pierdut mințilemă gândesc la Matissedar ce nu v-am ziseste că odinioarăîn serile târzii și … Continue reading Fiindcă suntem de platină